Tack!

Wow, vi är tydligen många som har mindre funktionella förhållanden med en eller båda våra föräldrar. Så sorgligt! Tack för alla era finfina kommentarer och all uppmuntran. Jag känner mig tack vare era kommentarer väldigt trygg och kan meddela att jag faktiskt fått svar från min pappa nu. Innan jag skrev blogginlägget igår skickade jag ett ”fick du mitt mail” mail och mycket riktigt hade han fått det. Skyllde dock på att han varit iväg i affärer och inte kunnat svara men lovade att höra av sig i slutet av mars när det lugnat sig på jobbet… Ja, för guds skull, ta inte av din värdefulla arbetstid och svara din dotter. Inte helt förvånade, han har alltid varit en arbetsnarkoman, vilket är en anledning till att vi inte har någon relation. Kan ju tycka att svaret var något fattigt och opersonligt men nu ska jag inte bli girig. Jag ville faktiskt bara veta om han läst mitt mail. Jag ställde inte en enda fråga och det var medvetet. Jag är glad att jag vet att han vet hur jag känner och är nöjd med det.

Tack i alla fall. Jag var väldigt osäker på om jag skulle blogga om det, av flera anledningar, men nu är jag glad att jag gjorde det.

Kram på er!

Published in: on mars 4, 2009 at 6:24 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://minivfsaga.wordpress.com/2009/03/04/tack/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

